Att vara stark för alla andra

Oj oj oj så dåligt jag har mått. Mitt psyke alltså. Jag vet att jag är en stark person, det berättar folk för mig hela tiden. Men ibland känns det som att jag måste vara stark bara för att dom tror och säger att jag är det. Jag vill bara ge upp, lägga mig ner och bara blunda. Men ändå fortsätter jag kämpa.
 
Skolan är så sjukt jobbig just nu. Och jag måste lägga ner varje timme och varje minut på att göra klart arbeten. Anledningen till att jag ligger så sjukt efter alla andra är för att jag vart sjukskriven i några månader. Och behöver nu göra klart allt. Egentligen så är det inte så jobbiga uppgifter. Men jag saknar förmågan att koncentrera mig när jag är ointresserad. Allt bara stänger av och jag kan stirra ut genom fönstret i flera timmar, bara för att jag är ointresserad av ett arbete. Inte nog om de så ska jag även till BUP och göra en ADHD utredning.
 

Kommentarer
captivatedminds.blogg.se

Är helt övertygad om att du kommer klara arbetet!! Tänk hur skööööönt det kommer vara när du går på sommarlov och allt är klart ❤

2013-04-29 @ 08:53:26
URL: http://captivatedminds.blogg.se/
lighterthanair.blogg.se

Jag tror att det kommer gå bra med arbetet! Jag tror på dig! :)

2013-04-29 @ 14:24:55
URL: http://lighterthanair.blogg.se/
Natacha

Hoppas du hade en trevlig valborg igår! Btw fin blogg!

2013-05-01 @ 09:47:40
URL: http://atstorning.devote.se

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback