Jag är så tom

Jag är så tom på ord. Jag vet inte om jag mår dåligt eller bra. Det är helt tomt. Men vad har jag att må dåligt för egentligen? Det enda dåliga i mitt liv är min kropp och hur det går i skolan. Annars har jag det nog ganska bra. Och hade jag bara haft min drömkropp så skulle jag inte må dåligt över mina dåliga betyg. Förhoppningsvis går jag om ettan tillsammans med min kompis, så vi båda kan lyckas, det går dåligt för henne också. Att gå tillsammans i samma klass skulle vara lösningen på många problem eftersom att jag inte vill skaffa kompisar i skolan. Många undrar nog varför jag är själv i skolan eller varför jag inte överhuvudtaget försöker umgås med de andra. Sanningen är ju att jag inte vill. Hade jag velat så skulle jag ju pratat med dom. Så enkelt är det. 
 
Bloggen finns på workitout.blogg.se
 

Kommentarer
Daniella 🌙

Tusen kramar.

2013-05-28 @ 02:12:23
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback