På lite bättre humör nu

Nej men oj då vilket utbrott jag fick tidigare. Jag vaknade inte alls glad som ni kanske märkte. Sen när hela familjen satt och åt och klunkade i sig allt möjligt (tål inte ljudet från ätande människor, får damp på mig själv till och med) och när jag ställde mig på vågen och det inte var något minus så brast allt. Tänkte skita i frukosten men eftersom att jag hade nationella så var jag tvungen. En kurrande mage i tystnaden? Nej tack. Nåja. Idag ska jag inte äta mer. Är så förbannad på min feta kropp att jag bara kommer äta när det behövs - innan skolan, tysta ställen och när jag behöver energi. Godisförbud och endast nyttigheter. Viktnedgång ska bli. Tog även alla mått inatt. Inget jag tänker skriva ut dock, är för enorm.
 
Sitter just nu och solar på balkongen i shorts och LINNE. Säg mig världen, när såg någon mig i linne sist? Typ 7-8 år sedan. Kommer någon se mig i linne idag? Bara någon råtta som kollar in från gården men ingen annan. Men jag satsar på 2014.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback