Gårdagen

Igår var jag på en fest. Började kvällen med att säga ''Jag är nykterist, tack ändå!'' varje gång någon ville bjuda mig på en öl eller grogg. Runt halv två slutade det med att jag satt med en öl i handen ändå. Alkoholen är något som får mig att må bättre. Så jag var lycklig när jag kollade upp på bordet och kunde se att dom lastat upp tre öl till åt mig. Lycka. Vi tog en långpromenad, killarna i tunna kläder och vi två tjejer gick runt med filtar runt oss. '' Ni är så söta '' sa dom flera gånger. Så jag kände mig faktiskt söt med tanken på hur långa killarna var och hur små vi var om man jämnför med dom. VI runt 160-170 och dom mellan 190-200 cm.
 
Maten har jag ändå skött bra. Drack inte mycket alls, öl är inte min grej. Så 1,5-2 öl hamnade i magen.

Kommentarer
Danni,

Två öl är ju inte alls farligt :*

2013-05-12 @ 17:41:39
URL: http://captivatedminds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback