Fullt upp hela dagen

Sötsuget härjar fritt och hit och dit. Jag har faktiskt inte tagit något onyttigt än! Jag har precis gjort i ordning en röra med varmakoppen (jordgubb och vanilj +110 kalorier per portion) med kesella/kvarg och vatten med lite matlagningsgrädde (mindre fett, 1 dl = 160 kalorier, så det lilla jag tog i märks knappt). Nu står det inne i frysen, ska äta det innan jag åker iväg.
 
Idag blir det lite fullt upp. Skola, plugg, matlagning, plugg, mellanmål, stan, kompis nummer ett, kompis nummer två och sedan hem och sova antagligen. Är redan dödstrött och klockan är bara två haha. Roligt värre! Inte nog med det så är resten av veckan fullbokad. Jag älskar det.
 
Idag: skola, kompisar - sova.
Imorgon (torsdag): skola, kompis, läkare, plugga - sova.
Fredag: Skola, plugga, planerad fest - festa hela natten. (mitt ex kommer kanske hit och sover, OOH?!)
Lördag: Sova, planerad fest nummer två - festa hela natten.
Söndag: Sova, plugga och sova. (om mitt ex kommer så åker han nog hem då)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback