Misstag eller inte?

Jag glömde väl bort att det nästan viktigaste av allt i helgen. Jag berätta på fyllan om mina ätstörningar till min bästavän. Om ätstörning UNS, hetsätning, anorexian förut, bulimi och allting. Inte att jag har det nu, men att jag haft. WOW. Hur hände det där? Tankarna snurrar runt. Hur ska jag ta det? Posivit eller negativt. Jag trivs med att ha allt i hemlighet. Nu är det ute, jag får hålla tummarna på att hon inte kommer ihåg, att hennes minne sviker henne den där gången. Annars är gjort, gjort. Jag sa ju trots allt att jag hade det förut och inte nu. Så det är nog ingen fara.
 
Förutom det så är hon typ.. underbart smal. Hon vill gå upp i vikt men är rädd att bli tjock. Hon sa att hon skulle göra vad som helst för att byta kropp med mig. Eftersom att jag har stora bröst (75G), stor rumpa, smal midja och bredare höfter och så vidare. Men hallå? Jag är fet, hon är ju rädd för att bli det, så vadå vilja se ut som mig?
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback