Rädsla av att förlora

Han förtjänar mig inte egentligen. Eller förtjänar vi inte varandra? Eller så kanske vi just förtjänar varandra för att vi är lika dåliga båda två. Vi är inte tillsammans men ändå har vi hunnit bråka ett x-antal gånger. Jag känner mig bara ivägen. Jag ska sluta upp med det här och bete mig bra mot honom, inte göra något som jag vet skulle kunna förstöra. Om det vi har är kvar vill säga. Han är för fin för mig. Jag borde vara mer rädd än jag är, rädd för att förlora honom. Det är inte förrän nu, dom senaste timmarna som jag märkt det. Dom timmarna jag trodde att jag skulle förlora honom. Dålig jag är, inser inte sånt här förrän det nästan är försent. Jag ska försöka att bättra mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback