Vet inte vart jag ska ta vägen

Lika ångestladdad dag. Bara pågrund av valborg och den där äckliga tjejen. Det äckligaste är ju att hon skriver en massa citat på sin facebook om hur stark man ska vara och att man ska leva livet os.v. Och verkar som guds barn. Hon har även en tattoo där det står ''Stay strong''. Bullshit. Äckliga fjortis. Hon är en av få personer jag aldrig kommer ha respekt för. Jag må ogilla många, men jag kan alltid vara trevlig oavsett. Hon är en person som jag inte ens tycker är värd att leva. Det spelar ingen roll om hon växer upp, hon kommer aldrig vara värt något i mina ögon. Inte hennes kompisar heller. Det finns inget mer irriterande än svenskar som leker svart. Och framför allt, något som är ännu mer irriterande än det är dom som leker gangster. Jag blir så äcklad att jag vill spy på dom.
 
'' Det e inte världen vi lever i som e sjuk, det e människorna i den här världen '' har HON skrivit i sin logg. Vad är det hon inte ser? DET ÄR HON SOM ÄR SJUK. Idiot fan.
 
// Förbannad, ledsen, ångestfull och deppig tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback